REGULAMIN APLIKACJI

TALKIO AI

www.talkio.pl

 

 

 

 

  1. Postanowienia ogólne

 

 

  1. Właścicielem i Operatorem aplikacji Talkio AI na stronie https://www.talkio.ai/ jest Aidia ApS, Noeddehaven 4, 3500 Vaerloese/Dania.
  2. Właścicielem strony www.talkio.pl jest Partner Talkio AI-Grzegorz Markowski, ul. Nadbrzeżna 34/93, 05-850 Ożarów Mazowiecki, który zawarł umowę o współpracy z Operatorem Aplikacji w zakresie działań marketingowych i pozyskiwania klientów dla Operatora.
  3. Niniejszy regulamin na stronie www.talkio.pl stanowi jedynie uzupełnienie głównych warunków Operatora Aplikacji Talkio AI, dostępnych na stronie https://www.talkio.ai/legal/terms. Służy on jedynie pomocniczo i przeznaczony jest dla odwiedzających stronę www.talkio.pl, z której odwiedzający, zainteresowani zakupem usług są przekierowywani na stronę główną Operatora aplikacji Talkio AI https://www.talkio.ai/.
  4. Partner nie jest stroną umów zawieranych pomiędzy Użytkownikami a Operatorem ani nie jest odpowiedzialny za ich wykonanie.
  5. Partner informuje na stronie www.talkio.pl o usługach świadczonych przez Operatora aplikacji i jego ofercie. Strona www.talkio.pl służy jedynie działaniom marketingowym, przekierowując klientów na właściwą stronę Operatora aplikacji https://www.talkio.ai/, gdzie dokonywane jest zamówienie i zakup usług w ramach Aplikacji.
  6. Korzystając z Talkio AI, Użytkownik akceptuje i zgadza się na związanie i przestrzeganie Regulaminu Operatora na stronie https://www.talkio.ai/legal/terms oraz niniejszego Regulaminu, który ma charakter uzupełniający.
  7. Talkio AI jest przeznaczony do użytku przez osoby, które ukończyły 13 lat. Korzystając z Aplikacji, użytkownik oświadcza i gwarantuje, że ma co najmniej 13 lat. Jeśli użytkownik ma mniej niż 13 lat, nie może korzystać z Aplikacji, chyba że posiada zgodę przedstawiciela ustawowego.
  8. Jeśli użytkownik nie zgadza się z powyższymi Warunkami, nie może uzyskiwać dostępu do Aplikacji ani z niej korzystać.
  9. Użytkownik zobowiązany jest do:
  1. podawania przy rejestracji wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych, jak również ich niezwłocznego aktualizowania.
  2. korzystania z usług udostępnianych przez Operatora i Partnera w sposób niezakłócający funkcjonowania Operatora, Partnera, Aplikacji i innych Użytkowników;
  3. korzystania z usług udostępnianych przez Operatora i Partnera w sposób zgodny z przepisami prawa i postanowieniami Regulaminu.
  1. Użytkownik zgadza się korzystać z Talkio AI w sposób uczciwy, zgodny z prawem i z poszanowaniem praw innych osób. Użytkownik nie może korzystać z Aplikacji w celu:
  1. angażowania się w jakiekolwiek działania, które naruszają jakiekolwiek prawo lub przepisy;
  2. przesyłania jakichkolwiek materiałów, które są szkodliwe, obraźliwe lub nieodpowiednie;
  3. nękania, grożenia lub zastraszania innych osób;
  4. podszywania się pod jakąkolwiek osobę lub podmiot lub fałszywe przedstawianie swoich powiązań z osobą lub podmiotem;
  5. podejmowania prób uzyskania nieautoryzowanego dostępu do jakiejkolwiek części Aplikacji lub jakichkolwiek systemów połączonych z Aplikacją.
  1. Operator i Partner nie udzielają żadnych gwarancji ani oświadczeń jakiegokolwiek rodzaju, wyraźnych, ustawowych lub dorozumianych co do dostępności usług telekomunikacyjnych od dostawcy lub dostępu do usług w dowolnym momencie lub z dowolnego miejsca lub jakichkolwiek strat lub szkód związanych z usługami.

 

 

 

 

 

 

  1. Wymagania techniczne

 

 

  1. Prawidłowe funkcjonowanie Aplikacji i korzystanie z Usług oferowanych przez Operatora, możliwe jest pod warunkiem, że Użytkownik spełni określone warunki techniczne:
  1. komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
  2. przeglądarka internetowa w aktualnej wersji: Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Google Chrome, Safari albo Microsoft Edge;
  3. dostęp do poczty elektronicznej;
  4. włączenie w przeglądarce internetowej obsługi plików Cookies oraz Javascript;
  1. Talkio to progresywna aplikacja internetowa, co oznacza, że Użytkownik może ją zainstalować z przeglądarki bez przechodzenia do App Store lub Google Play. Na Androidzie, podczas korzystania z Talkio w przeglądarce, po zarejestrowaniu się Użytkownik znajdzie przycisk instalacji. W systemie iOS Użytkownik powinien otworzyć Talkio w Safari, a następnie dotknąć ikony udostępniania i wybrać "Dodaj do ekranu głównego", aby zainstalować go jak zwykłą aplikację na telefonie.
  2. Do uruchomienia i prawidłowego działania Aplikacji niezbędne jest aktywne połączenie internetowe. Operator ani Partner nie jest dostawcą usług transmisji danych. Koszty transmisji danych wymaganych do pobrania, instalacji, uruchomienia i korzystania z Aplikacji pokrywają jej Użytkownicy we własnym zakresie na podstawie umów zawartych z operatorami telekomunikacyjnymi lub innym dostawcą Internetu. Operator nie ponosi odpowiedzialności za wysokość opłat naliczanych z tytułu wykorzystania transmisji danych niezbędnych do korzystania z Aplikacji. Operator zaleca Użytkownikom Aplikacji korzystanie z Aplikacji lub funkcji systemu operacyjnego polegających na pomiarze przesyłanych danych.

 

 

 

 

  1. Rejestracja

 

 

  1. Rejestracja Użytkownika następuje poprzez utworzenie Konta Użytkownika. Utworzenie Konta Użytkownika następuję na stronie https://www.talkio.ai/, która należy do Operatora:
  1. z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego, wymagającego podania: adresu e-mail oraz hasła.
  2. za pomocą konta Google, wymagającego potwierdzenia adresu e-mail i nadania loginu. Login Google oraz hasło wykorzystywane do logowania do konta Google umożliwiają logowanie do Konta Użytkownika;
  1. Ze względów bezpieczeństwa zaleca się korzystanie z tzw. silnych haseł (składających się co najmniej z 8 znaków, w tym małych lub wielkich liter, cyfr, znaków specjalnych, ich okresową aktualizację oraz unikanie używania tych samych haseł do logowania na różnych witrynach internetowych czy portalach w Internecie.
  2. Użytkownik zobowiązuje się do podjęcia rozsądnych i adekwatnych do istniejących zagrożeń środków bezpieczeństwa, w szczególności poprzez zabezpieczenie Konta Użytkownika przed jego nieuprawnionym użyciem, w tym poprzez należyte zabezpieczenie Urządzeń mających dostęp do Konta Użytkownika.
  3. Użytkownik zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania TALKIO AI o wszystkich przypadkach nieuprawnionego użycia Konta Użytkownika lub podejrzeniach takiego użycia.
  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż stroną umowy o świadczenie usług konta Użytkownika jest wyłącznie Operator aplikacji- Aidia ApS, Noeddehaven 4, 3500 Vaerloese/Dania.
  5. Użytkownik jest uprawniony do usunięcia Konta Użytkownika, bez podania przyczyny.
  6. Operator zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub usunięcia Konta Użytkownika, który narusza postanowienia Regulaminu. W przypadku naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu, Operator po uprzednim bezskutecznym wezwaniu do zaprzestania lub usunięcia naruszeń, z wyznaczeniem stosownego terminu, może rozwiązać umowę o świadczenie Usług z zachowaniem 14-dniowego terminu wypowiedzenia.
  7. Rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta przez którąkolwiek ze Stron, jak również rozwiązanie umowy o świadczenie usługi Konta za zgodą obu Stron nie ma wpływu na prawa nabyte przez Strony przed jej rozwiązaniem.
  8. Zakończenie umowy może nastąpić również z inicjatywy Operatora w momencie likwidacji Aplikacji przez Operatora lub zakończenia przez niego działalności gospodarczej w zakresie świadczenia Usług.

 

 

 

  1. Funkcjonalność aplikacji i zastrzeżenie dotyczące treści generowanych przez sztuczną inteligencję

 

  1. Talkio AI przechowuje rozmowy Użytkownika ze sztucznymi korepetytorami, aby poprawić wrażenia Użytkownika z nauki i umożliwić mu przeglądanie poprzednich rozmów. Korzystając z Aplikacji, Użytkownik wyraża zgodę na przechowywanie swocih rozmów w tym celu.
  2. Talkio AI wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania treści, w tym rozmów ze sztucznymi korepetytorami. Chociaż Operator stara się zapewnić pełne szacunku i integracyjne środowisko edukacyjne, mogą wystąpić sytuacje, w których treści generowane przez sztuczną inteligencję mogą być postrzegane jako obraźliwe, nieodpowiednie lub w inny sposób niewłaściwe. Operator zrzeka się wszelkiej odpowiedzialności wynikającej z treści generowanych przez sztuczną inteligencję oraz wszelkich przestępstw lub szkód, jakie mogą one spowodować. Zachęcamy użytkowników do zgłaszania nam wszelkich obraźliwych lub nieodpowiednich treści na support@talkio.ai, aby Operator mógł nadal ulepszać Aplikację i zapewniać pozytywne wrażenia użytkownika. Co więcej, nauczyciel AI może przedstawiać informacje jako fakty, ale nauczyciel AI nie jest człowiekiem i może nie mieć najbardziej aktualnych informacji. Zachęcamy użytkowników do weryfikacji informacji prezentowanych przez korepetytora AI z innymi źródłami.

 

 

 

  1. Płatność

 

 

  1. Talkio AI to płatna usługa z ograniczonym wykorzystaniem w zależności od poziomów płatności. Płatność jest obsługiwana przez Stripe Inc. w imieniu Operatora Aidia ApS. Korzystając z Talkio AI, Użytkownik przyjmuje do wiadomości i zgadza się płacić za dostęp i korzystanie z Aplikacji.
  2. Operator oferuje opcję subskrypcji usług w ramach aplikacji. Jeśli użytkownik wybierze opcję subskrypcji, dostępny jest 7-dniowy bezpłatny okres próbny, który można anulować w dowolnym momencie.
  3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż transakcje są dokonywane wyłącznie na stronie Operatora https://www.talkio.ai/ i Operator jest stroną umów Sprzedaży, a nie Partner na stronie www.talkio.pl .

 

  1. Zwroty

 

  1. Użytkownikowi przysługuje 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy zgodnie z warunkami określony w Regulaminie Operatora https://www.talkio.ai/legal/terms.
  2. Operator zapewnia 14-dniowy okres zwrotu pieniędzy od momentu rejestracji, pod warunkiem, że aplikacja nie została użyta. Po rozpoczęciu użytkowania Aplikacji prawo odstąpienia jest wyłączone.
  3. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż transakcje są dokonywane wyłącznie na stronie Operatora https://www.talkio.ai/ i Operator jest stroną umów Sprzedaży i odpowiada za zwroty, a nie Partner na stronie www.talkio.pl.

 

 

  1. Reklamacje

 

  1. Każdy Użytkownik może zgłaszać reklamacje dotyczące Usług świadczonych w ramach Aplikacji.
  2. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres mailowy Operatora hello@talkio.ai lub adres mailowy Partnera greg@talkio.ai
  3. Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
  4. Operator informuje o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
  5. Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

 

 

  1. Odpowiedzialność

 

  1. Operator zastrzega sobie możliwość dokonywania przerw w dostępie do Aplikacji w związku z koniecznością przeprowadzenia okresowej konserwacji bądź też w przypadku, kiedy wymagają tego względy techniczne, bezpieczeństwa lub inne okoliczności niezależne od Usługodawcy. 
  2. Operator  nie ponosi odpowiedzialności za jakąkolwiek szkodę wynikającą z korzystania lub braku możliwości korzystania przez Użytkownika z aplikacji, w tym w szczególności szkód wynikających z uzyskania dostępu do Aplikacji lub jej wykorzystania przez jakąkolwiek osobę w sposób niezgodny z prawem, ataków  hakerskich czy zdarzeń tożsamych, siły wyższej, jak również szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Użytkownika, operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej.
  3. Operator nie ponosi również odpowiedzialności za utracone korzyści Użytkownika.
  4. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, że oferowane przez Operatora – jak każde oprogramowanie – nie są pozbawione błędów. Po wykryciu błędów, Użytkownik ma obowiązek niezwłocznie je zgłosić.
  5. Użytkownik przyjmuje do wiadomości i akceptuje, iż stroną umów sprzedaży i umów o świadczenie usługi konta użytkownika jest wyłącznie Operator Aplikacji.

 

  1. Postanowienia końcowe

 

  1. Regulamin na stronie Operatora https://www.talkio.ai/legal/terms podlega prawu duńskiemu i będzie interpretowany zgodnie z nim, bez względu na przepisy kolizyjne.
  2. Regulamin na stronie www.talkio.pl podlega prawu polskiemu.
  3. Talkio AI jest przeznaczony wyłącznie do osobistego, niekomercyjnego użytku. Użytkownik nie może korzystać z Aplikacji w celach komercyjnych, w tym między innymi do sprzedaży dostępu do Aplikacji, pobierania opłat za dostęp do Aplikacji lub korzystania z Aplikacji w celu udzielania korepetycji językowych lub innych usług osobom trzecim.

Talkio AI

 

Wypróbuj aplikację do nauki języków

wykorzystującą technologię sztucznej inteligencji.

Popraw swoje umiejętności mówienia

bez wychodzenia z domu.

Sprawdź

Najnowsza generacja sztucznej inteligencji do nauki języków obcych dostępna od zaraz. Wypróbuj przez 7 dni za darmo.

Ucz się dowolnego języka z pomocą sztucznej inteligencji

Kontakt

greg@talkio.ai

Aidia

ApSNøddehaven 43500 VærløseDenmark

https://www.talkio.ai

©2023 Aidia ApS. Wszelkie prawa zastrzeżone. Ilustracje na stronie głównej autorstwa vectorjuice

Wypróbuj